Webové stránky používajú k poskytovaniu služieb, perzonalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookies. Používaním webu s tým súhlasíte. Viac informácií

Často kladené otázky

  • Nenašiel som vozík, ktorý zodpovedá mojim požiadavkám.

    Ešte nezúfajte a kontaktujte nás tu alebo na (+421) 233 888 220. Pokúsime sa pre Vás nájsť riešenie u niektorého z našich overených dodávateľov.

  • Potrebujem vozík iba na krátkodobú výpomoc, potom bude nepotrebným.

    Jednorazová výpomoc s nízkymi nákladmi, presne to je naša požičovňa manipulačnej techniky. Sortiment nájdete tu.

  • Aký je rozdiel medzi kolieskami? Ktoré budú vhodné?

    Nylon - Tieto kolesá sa veľmi ľahko otáčajú, pretože sú veľmi tvrdé a odolné proti oteru. Sú obzvlášť vhodné pre hladké podlahy. Vyvíjajú síce vyšší hluk pri jazde, ale zase sú odolné voči chemickým látkam a nezafarbia podlahu.
    Polyuretán - Kolesá majú polyuretánový behúň na oceľovom ráfiku. Jazda je tichšia ako pri nylonových kolesách PU kolesá sú vhodné pre nekĺzavé povrchy. Zaisťujú bezpečný transport na rampách alebo na hladkých povrchoch (majú smerovú stabilitu). Polyuretánové kolesá sú univerzálnou a optimálnou voľbou.
    Guma - Gumový povlak je na hliníkovom ráfiku. Toto koleso by nemalo byť používané pre ťažké náklady vďaka svojej mäkkosti naopak je veľmi vhodné pre povrchy hrubé alebo tam, kde sa musí paletový vozík pohybovať ticho. Nevýhodou potom je, že vďaka mäkkému povrchu môžu vzniknúť na podlahe stopy.

  • Nie som si istý, či bude možné vozík použiť v našich podmienkach, máme nízke stropy, nízky prejazd, vysoký sklon a pod.

    Sme si vedomí, že so zaobstaraním manipulačnej techniky súvisia menšie či väčšie starosti, preto pre Vás máme tzv. DEMO program, ktorý Vám umožní vyhotovený produkt vyskúšať priamo u Vás. Detailné informácie nájdete tu.

  • Aká je dodacia lehota?

    Dostupnosť je uvedená pri každom produkte. V prípade tovaru skladom a jeho objednania do 10:00 je možné expedovať ešte v ten istý pracovný deň. Dodacia doba našich dopravcov je v 98,5% do 2. pracovného dňa. V individuálnych prípadoch je vždy lepšie sa informovať, aby sme dodali všetko k vašej spokojnosti.

  • Ako zmeniť spôsob dodania, platby, dodaciu či fakturačnú adresu a pod.?

    Kontaktujte nás na emaile info@lugero.sk alebo na telefóne (+421) 233 888 220, kde s Vami zmeníme všetko potrebné.

  • Máte používaný u nás zakúpený vozík, ktorý už nevyužijete?

    Na základe individuálneho posúdenia ho od Vás môžeme vykúpiť späť, prípadne na „protiúčet“ vymeniť za iný nový stroj, ktorý sa Vám bude viac hodiť. Stačí zaslať nezáväzný dopyt obsahujúci: kompletné modelové označenie, sériové číslo, dátum obstarania, fotografie vozíka z viacerých strán na posúdenie stavu, čo najdetailnejší popis fyzického a mechanického stavu vozíka, všetky prípadné problémy, poškodenie, závady a kontaktné údaje. My všetko posúdime a predložíme cenovú ponuku.

  • Aká dlhá je záruka na nový tovar?

    Štandardná záruka pre fyzickú osobu je 24 mesiacov a pre právnickú osobu 12 mesiacov. Ponúkame Vám taktiež možnosť predĺženia záruky o ďalších 12 mesiacov. Záruka na batérie je definovaná životnosťou akumulátora - tj. 6 mesiacov.

  • Sú k dispozícii iba uvedené farby produktov?

    Áno, tovar je dodávaný tak, ako vidíte na obrázku. Vo výnimočných prípadoch bude tovar dodaný v inej farbe, kedy sa vozíky budú zhodovať v technických parametroch či dôležitých vlastnostiach vozíka.

  • Potrebujem pozáručný servis. Pomôžete mi?

    Radi Vám na pozáručný servis prijmeme akúkoľvek manipulačnú techniku, a to aj pokiaľ ste ju nekúpili u nás.

  • V akom stave mi tovar príde? Je nutná nejaká inštalácia, špeciálne náradie a pod.?

    Väčšina našej techniky (paletové vozíky, vysokozdvižné vozíky, rudle, kladkostroje, atď.) Vám dorazí pripravená ihneď na použitie. Iba pojazdné stoly je nutné vybaliť z kartónového obalu a zložiť z palety a následne priskrutkovať rukoväť k vozíku. Ide o časovo nenáročnú a jednoduchú prácu, ktorú bez problémov zvládnete.